Stai linistita, se urmareste doar o mulgere de vaca o vanatoare de
un fond de ceva de unde sa pice un ciolan...

Daca vrei partea teoretica:
1. zona are nevoie de ceva pentru turism. Da stiu ca esti ecologista,
insa in afara de Peles si sa te frunzaresti cu telecabina chiar n-ai
ce vedea in Sinaia daca esti turist. Potentialul turistic este imens,
insa atractiile nema...
2. zona are nevoie de turism, pentru ca nu se poate supravietui din
nimic acolo. Nu se poate cultiva nimic, pui 5 cartofi
"primavara"(mai:)) scoti  1-2 toamna(septembrie). Deja din cate stiu
Azuga este aproape un oras pustiu, pentru ca mamutii din zona s-au
inchis(Postav, Sticla, Samota etc), lumea neavand unde sa lucreze a
trebuit sa se mute.
3. Nu imi aduc aminte de nici un proiect in acea zona care sa fi fost
facut/terminat asa cum a fost propus. Din punctul asta de vedere iti
dau dreptate, ar fi naspa sa vezi Padina zona de santier si sa fie
lasat balta din lipsa de fonduri. Deasemenea e ca si cum pui o
atractie turistica in mijlocul desertului, fara mediatizare & co n-ai
nici o sansa.
4. Si cu "serparia". Sinaia este o zona scumpa. Asta cred ca zice tot,
una e un mafiot  de Pocreaca de sus, alta un mafiot de Sinaia :)

Gushterul