Eu nu-mi amintesc de FEL, de NICI o dezbatere publica!!!

???

Codruta

      Unitatile 3 si 4 de la Cernavoda intra in constructie

http://www.romanialibera.ro/editie/index.php?url=articol&tabel=z06102006&idx=27

Executia lucrarilor la Unitatile 3 si 4 ale Centralei de la Cernavoda va fi
demarata, simultan, la inceputul anului viitor. Finalizarea celor doua
reactoare necesita o serie de lucrari pregatitoare, ale amenajarilor existente,
efectuate in paralel cu selectia investitorilor care vor constitui compania de
proiect. Realizarea acestor lucrari in 2007, care sunt estimate la 15 milioane
dolari, poate reduce substantial termenul efectiv de finalizare a celor doua
reactoare. Finantarea lucrarilor pregatitoare mentionate se va putea realiza
din bugetul de stat, prin Ministerul Economiei si Comertului, pana la
inregistrarea companiei de proiect si, ulterior, din resursele financiare ale
acesteia

www.arin.ro