Ca sa vezi! daca nu-mi trimitea un prieten acest link, nu m-as mai fi uitat
pe mica mizerie (de care stiam, dupa cum stiu si cine-i autorul, hi,hi, fost
jurnalist la FT plecat de acolo din motive de "mercenarism" ;))

http://www.hotnews.ro/articol_59157-Documentar-ce-infiereaza-militantii-anti
-Rosia-Montana.htm

Pierdeam o sursa de distractie: 1 - pentru ca stilul in care e facut filmul
mi-a amintit de filmele alea comuniste, cu ton si muzica "dramatica" in care
erau infierati cu avant revolutionar putrejii capitalisti, sugatori ai
sangelui de nevinovat popor; 2 - pentru ca, in timp ce ma intreb de unde fac
eu rost in urmatoarele 2 zile de bani ca sa platesc telefonul, aflu din film
ca sunt "bogata" (pentru ca, nu-i asa? "cei care se opun proiectului sunt
oameni bogati" ;)).

Una peste alta, mi-am inceput bine ziua, mai intai cu un telefon de la o
persoana "care conteaza" si apoi cu distractia pe care mi-a oferit-o HotNews
;)

Distrati-va si voi cu comentariile de pe forum - hai ca merg sa trantesc si
eu un comentariu ;))

www.arin.ro