From: protest-ro@yahoogroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of shoricelull
Sent: Saturday, November 18, 2006 5:29 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: [protest-ro] (unknown)

maaaama!
! ! ! :-D

--- In [EMAIL PROTECTED] <mailto:protest-ro%40yahoogroups.com> ups.com,
"pride_romanian"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Recunosc ca m-am repezit ca boul sa pun mesaje intr-o clipa cand
eram in sevraj. Va rog insa sa ma intelegeti. Mama mea m-a facut din
material de laba aruncat pe pereti si bazait de muste. Din cauza
asta sunt atat de urat incat nu se uita la mine nimeni.
> Mi-am gasit o femeie mai rea ca un jandarm si care nu vrea decat
sa salte in societate pe spinarea mea. Din cauza asta, cand ma adun
din santuri, merg acasa gata enervat si fara nici un chef.
> Mai rau decat atat, pentru ca nu suport s-o vad in pat, prefer sa
merg la baie si, cu toate ca am un penis atat de mic incat trebuie
sa ma uit cu lupa ca sa-l vad, de atata laba mi s-au ros mainile si
infectia care s-a produs imi provoaca niste chinuri insuportabile.
Miros atat de urat incat nici macar eu nu ma suport si de cele mai
multe ori imi vine sa ma arunc in buda dar n-are cine sa traga apa
dupa mine.
> Nu stiu ce m-a apucat dar cred ca si singurul spermatozoid care
mai traia a murit si a intrat in putrefactie si infectia mi s-a
urcat la cap afectand unicul meu neuron sanatos, care zburda lejer
in cutia mea craniana altfel atat de goala incat singurele idei care
imi vin o data pe an provoaca ecouri in ea.
> Intr-un astfel de moment am pus mesajul ala acolo dar eu n-am nici
o vina. M-am gandit ca poate reusiti voi sa ma ajutati.