reluare de pe Forumul Tribuna RWW Group

Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie   Message List

Reply | Forward | Delete   Message #3844 of 3846 < Prev | Next >

Dragi co-listeni,

De 1 decembrie, va rog sa recititi versurile lui Eminescu.
Uitati daca puteti resentimentele, frustrarile si gandurile negre
care va incearca uneori si ganditi pozitiv: Romania este una si,
noi, oriunde ne-am afla si orice pasaport sau nationalitate am avea,
daca n-am uitat ca noi, parintii sau stramosii nostri s-au nascut in
Tara dintre Carpati, SA NU UITAM CA SUNTEM ROMANI!
Sa nu uitam limba si cultura romaneasca!
Sa nu uitam ca multi din tara mai spera ca "maine" va fi mai bine;
ca momentul 1 ianuarie 2007 sa aduca multe lucruri bune.
Sa nu uitam ca SPERANTA nu a murit si ca lumina de la capatul
tunelului se intrezareste.
LA MULTI ANI Romanie! La multi ani, romani, oriunde v-ati afla.

Theodor Ban, Olanda

Mihai Eminescu

Ce-ti doresc eu tie, dulce Românie?

Ce-ti doresc eu tie, dulce Românie,
Tara mea de glorii, tara mea de dor?
Braþele nervoase, arma de tãrie,
La trecutu-ti mare, mare viitor!
Fiarbã vinu-n cupe, spumege pocalul,
Dacã fiii-ti mândri aste le nutresc;
Cãci rãmâne stânca, desi moare valul,
Dulce Românie, asta ti-o doresc.
Vis de rãzbunare negru ca mormântul
Spada ta de sânge dusman fumegând,
Si deasupra idrei fluture cu vântul
Visul tãu de glorii falnic triumfând,
Spunã lumii large steaguri tricoloare,
Spunã ce-i poporul mare, românesc,
Când s-aprinde sacru candida-i vâlvoare,
Dulce Românie, asta ti-o doresc.
Îngerul iubirii, îngerul de pace,
Pe altarul Vestei tainic surâzând,
Ce pe Marte-n glorii sã orbeascã-l face,
Când cu lampa-i zboarã lumea luminând,
El pe sânu-ti vergin încã sã coboare,
Guste fericirea raiului ceresc,
Tu îl strânge-n brate, tu îi fã altare,