IO gasesc mesajul pe care l-ai primit pe telefon absolut firesc.

  Si uite de ce: 99,9999% din oameni nu invata niciodata arta imbinarii a doua
ganduri printr-o articulatie de tip logic. Nu vorbesc de standardizarea
caselor, a gusturilor, a optiunilor "artistice", astea ar putea fi cu toate
tolerabile.

  Ce e mai trist e ca toate gandurile pe care le mestecam sunt in fapt
concepute in niste laboratoare, de niste think tanks care au grija de
compozitia exacta a ideilor ce se afla in capul turmei. Ganduri murdare de
noroi pentru prostalani, ganduri cu jartiera pentru curve, ganduri cu shtaif
pentru 'telectuali ochelaristi si cu probleme existentiale profunde (ca de
exemplu o garnitura stricata in bucatarie care-ti toaca nervii 'telectuali
praf).

  Uite, sa trecem si la o aplicatie, ca sa nu zici ca te exclusiv la teorie. E
vremea sarbatorilor. Groh-groh, tzocaituri, vin ghiurghiului care-l beau cu
cine stiu. Urari. Multe urari cu damf de porc si de racituri. Ce-si ureaza
omul, ce poate si el, ia un gand standardizat si ti-l ragaie: Fie ca la anu' sa
ti se implineasca toate dorintele! Te unge urarea ca margarina vizana pe paine.

  Or, daca am sta si am reflecta (greu, greu!) ne-am da seama ca urarea e
imbecila. Poate-si doreste sa cante ca Madonna (perfect legitim, alminteri, ar
fi mai rau daca si-ar dori sa repare masini sport ca Madonna), si, Doamne
fereste!, se implineste! Va dati seama? In loc de una, am avea doua Madonne.
Dar daca inca 999.999 de mocofani isi doresc fix acelasi lucru? Calculati si
voi: 1 + 999.999 fac fix un meleon de madonne, se banalizeaza fenomenul, se bat
madonnele fund in fund, de-i supara pe ceilalti si incep sa le starpeasca, ba
cu deteteu, ba cu pisici...

  Asa ca mai bine nu. Io nu fac chestii ca astea. Auzi, sa va impliniti la anul
toate dorintele? pai, intai de toate, avem idee ce anume sa ne dorim? Nu,
fireste, fiind cu totii mai mult sau mai putin sufocati mintali. Cati dintre
noi stiu ca dorinta-i roza pe dinafara, si poate nasoala pe dinauntru?
Tulburator, nu? Pai, normal ca e tulburator, de la froid incoace toti se
facutara psihanalisti, doresc sa-si bage degetul in cur, il baga, ca doar n-o
sa se refuleze, vezi bine, de sa li se prefaca dorinta degetuncurioasa in vreo
pulsiune nasparlie.

  Asa ca mai bine va urez sa va dea Dumnezeu toate cele de folos, si bune, si
rele, ca El stie mai bine! Mda. Asta e o urare gandita. Traditionala, nu
inventata de je. In anumite momente traditia te ajuta, dai din ganditor numai
s-o interiorizezi, sa pricepi de ce faci asa si nu te iei dupa val. E drept, da
rau pe semeseu, nu e o urare bombata ca o tzatza cu silicon. Da' e buna. V-o
trimit si io voua. Gata, am fost profunzi, inapoi la porc si la vin, ca stiu
c-am obosit.

  Radu Iliescu

puiuparaskiv <[EMAIL PROTECTED]> wrote:          Ma bucur ca mai protesteaza
cineva! Sa nu lasam, totusi, impresia ca
avem de ales intre porcul crestin si lupta pentru pace...Schimbul de
mesaje dintre ARIN si Radu este grozav si rupe monotonia care adoarme
constiintele....De fapt, de ce ma bag eu!? Uite asa; vroiam sa va
intreb daca si voi primiti pe mobil un mesaj, nu stiu de cine
inventat, pe care 80% dintre cunoscuti mi l-au trimis de Craciun (si
de Pasti!): "Bucuria vine din lucruri marunte iar linistea din
suflet.Iar caldura din inima.Va dorim sa le aveti alaturi de cei
dragi. La multi ani si sarbatori fericite!" Daca nu, il primiti acum!
Grozav, nu?!

"Protestam de zor, protestam cu spor!"

Puiu Paraschiv

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Radu Iliescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Frumos mesaj. Hai ca m-ai atins, pe ici pe colo, nu ma asteptam...
>
> Nu ma refeream strict la tine atunci cand am vorbit de "spiritul
de shopping al Craciunului". Si ce-am vrut sa spun am vazut undeva pe
la Altermedia, o icoana in dreptul careia scria "Cand ti-am spus eu ca
trebuie sa cumperi atatea ca sa sarbatoresti nasterea Mea?" Ce poate
fi mai clar decat asta?

> Cat priveste prezenta romaneasca in Irak, este un mare cacat (sper
ca nu v-am deranjat sarmalele cu remarca mea). N-am chef sa dezvolt, e
cristalin mesajul, sper :-)

> Ma bucur de ce fac liberalii. Probabil ca vom parasi si noi
Irakul, macar cu doua zile inaintea americanilor.

> Cbestia cu motivele de protestat "romanesti" n-o pot pricepe. A
propos, stii ca de la anul obiectul "Istoria Romaniei" se scoate
complet din programele scolare? Ha? Aud? Asa ca mai bine ma
restrangeai la "proteste evropenesti", ca de-acuma suntem europeni,
europeanco :-)

> Chestia cu globurile de sticla e poetica. Dar sa stii ca anul asta
am luat brad artificial, si bine-am facut, desi nu-mi place ideea de
"artificial". Dar anul asta si cu anul viitor, si poate si la anul,
asta face trei ani = trei brazi adevarati care nu se vor mai taia
pentru mine din padurile Romaniei, pardon, Europei. Si e bine, cum sa
nu fie bine.

> Toate cele bune,
> Radu Iliescu
>
> codruta <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> From: Radu Iliescu

Craciunului lui Iisus?

> Pentru mine (si cred ca pentru foarte multi altii) "Craciun" nu
inseamna "spirit de shopping" - cred ca inseamna o stare sufleteasca
anume :)

> Eu nu "fac shopping"; e adevarat ca umblu si eu dupa cadouri dar
asta fac si in alta dati, pur-si-simplu mie imi place sa fac cadouri...
> Craciunul e un prilej FOARTE bun sa faci cadouri, d.ex., acelor
persoane carora n-ai indrazni altfel sa le faci vreun cadou (si care
poate ca-l merita sau carora pur-si-simplu nu are cine sa le faca
vreun cadou).

> Apropo de ce inseamna Craciun: eu CRED in Mos Craciun - iar la mine
el chiar vine! :). Nu m-a "inselat" nici macar o data :)

se pare mie sau romanasii verzi combat cot la cot cu americanii in
Irak? Aaa, dar e vorba de eroism, nu?

> Generalizezi - si asta este urat! :(
> D.ex. eu NU am facut generalizari referitor la musulmani (sau la
oricare altii).

> Nu "combat romanasii verzi", decizia de a implica Romania in Irak a
luat-o PSD (in speranta ca americanii ii vor ajuta, ceea ce acestia au
si facut, d.ex. prin asa-zise "programe de finantare" cum a fost
tzeapa denumita GRASP - dar din fericire fara succes, ca au reusit sa
piarda alegerile chiar si cu ajutorul american) si vad ca o continua
Basescu, probabil in aceeasi speranta (si sfatuit de sefi de servicii
secrete PSDiste si "agreati" de americani - si sper, cu acelasi
"succes" in alegeri). Sa-i fie de bine!
> Intre timp liberalii (tot "romani" si ei) colecteaza semnaturi
pentru retragerea din Irak *. Probabil ca stii si tu ca Ministrul
Apararii a fost revocat din functie de Basescu din cauza asta (nu ca
ar fi fost cine-stie-ce de capul lui - dar orisicat.... da-o-n mama ei
de treaba! chiar sa apara iar Frunzaverde? X-(( ).

> Oricum, revenind la idee: ziceam ca, macar intre Craciun si Anul Nou
(desi eu voiam s-o propun pana la 10 ianuarie) sa gasim motive de
protestat "romanesti"... cum ar fi chiar si "febra cumparaturilor de
Craciun" ;)

> Sau d.ex. am remarcat ca, spre deosebire de alte dati, gama
"cadourilor" pe care le poti face s-a restrans - se "standardizeaza"
totul, gasesti din ce in ce mai greu kestii de care sa ti se
"lipeasca" inimioara... si parca totul se vinde la gramada, metru,
kilogram... e greu sa gasesti cadouri "personalizate".... :)

> In plus, spre marele meu regret, probabil industria globurilor de
sticla va dispare, inlocuita de cele din plastic chinezesti (tot "la
gramada"). Farmecul globurilor de Craciun, in mintea mea, e dat de si
de fragilitatea lor, de grija cu care trebuie sa le pui in pom
(aproape ca un gest "sacru") ca sa nu se sparga... nu mai vorbesc de
clinchetul lor... :)

> O sa ajunga bradul de Craciun, incetul cu incetul, o varza de
plastic ... :(

> Si sunt sigura ca mai gasim noi chestii "tematice" de protestat in
perioada asta.... :)

> Nu voiam sa spun sa nu mai pui mesaje (ca doar pot sa "moderez") -
voiam sa te rog, in perioada asta, sa pui eventual un mesaj pe zi (ca
presupun ca "evenimentele" continua, nu se opresc dupa cum te rog eu
sa nu :) cu link-uri catre articolele pe care vrei sa le aduci in atentie.

> Cam asa ceva i-am rugat si pe cei de la Altermedia mai demult - si
au fost baieti buni, au inteles ideea si asa au si procedat :)

> Deci te mai rog o data: vrei sa ne "orientam", macar in aceasta
perioada, spre proteste mai "autohtone"? ;)

> Codruta
>
> * As vrea sa nu se deduca cumva ca sunt o infocata suportera a
liberalilor - doar in acest moment mi se par mai putin "nocivi" decat
PD-istii ;)

                www.freestudiesabroad.blogspot.com
  www.leprofesseurdefrancais.blogspot.com
  www.elkorg-projects.blogspot.com