Fw: METODE DE LUPTA IMPOTRIVA NOULUI COD RUTIER SI A ORGANULUI

Aici in Germania politia este obligata sa prezinte toate actele pe baza careia
a aplicat o amenda rutiera. Daca esti prins in radar te duce in fata
inregistrarii si-ti prezinta filmul.La un caz mai greu avocatul poate cere
intreg dosarul de la politie. Poate in Romania politia crede inca ca este
atotputernica, deasupra cetatenilor, ori politia este in slujba cetatenilor si
aplica legea, cetateanul are dreptul sa ceara dece si cum si sa se apere. in
care caz politia nu are nimica de spus ci numai a dovedi, atata tot.
ggane

  Florin Pîca wrote:
  > Nu ai ce pati. Tu ai respectat legea. Sunt informatii publice. In cel mai
rau caz, daca el se ia de tine dupa ce ai cerut acele hartii, poti sa faci o
sesizare la poluitie impotriva lui.
  > Lege trebuie respectata, indiferent de cel care este de vina. Ceva ma face
sa cred ca, s-ar putea ca unele hartii sa nu fie, si , chiar daca sunt, nu vad
unde e problema. Pur si simplu faci uz de drepturile tale legale (dupa cum
scrie si acolo, acele imformatii sunt publice, deci ai dreptul sa le ceri)

  Pai... uneori se aplica si regula avertismentului, si politaiul se da
  dur ca sa te sperie, sa vada cum reactionezi. Da' daca tu esti insistent
  sa-i vezi actele, vezi sa te mai ierte. Iti trece o amenda de nu te
  vezi, cu taxa pe tupeu cu tot, ca sa nu mai vrei sa te intalnesti cu
  colegii lui vreodata ca sa le ceri actele.