Mda...

La asta as adauga urmatoarele:
http://www.romanialibera.ro/a90455/moartea-suspecta-a-elefantului-a-fost-relatata-pe-blog-ul-coca-cola-inca-din-octombrie-2006.html

http://www.romanialibera.ro/a90362/puscariile-zoologice.html

Dupa cum scrisesem acum cateva zile, problema gradinilor zoologice este REALA!
Un membru ARIN mi-a descris intr-un mod oripilant gradina zoologica din Craiova
(unde isi facea el armata). La cea din Braila nici nu vreau sa ma gandesc,
animalele de acolo imi dau pur-si-simplu cosmare... :(

Toate aceste locuri nu sunt decat spatii de tortura pentru animale! Eu nu stiu
cui poate sa-i placa sa viziteze o gradina zoologica (in RO) si sa vada acele
biete fiinte tinute inghesuite si in mizerie, de multe ori pe spatii betonate.
Cat despre hrana animalelor care de multe ori ajunge pe la casele personalului,
nu mai vorbesc!

Din cauza ca NICI UNA din aceste gradini nu corespunde normalor UE, ele vor
trebui inchise! Sa vedeti ATUNCI "tunuri imobiliare"!!! Ganditi-va la CAT
valoreaza un mp teren in zona Baneasa!!!
Tragic este ca, odata cu inchiderea acestor gradini, animelele vor trebui
"eutanasiate"... de parca ELE ar fi cerut sa fie captive in acele spatii
mizerabile!!!

Tot ce se intampla este profund INCORECT!!!

In mod normal, gradinile apartin Consiliilor Locale - dar ati vazut macar UN
proiect in care ele, gradinile, sa fie aduse la standarde???

Sa-mi aratati mie pe lista asta o - doar UNA SINGURA - localitate unde sa se fi
alocat un teren adecvat pentru a se face / extinde o gradina zoologica!!!

In alta ordine de idei: exista pe aici asociatii dispuse sa se ocupe de aceasta
probleme? Si care (eventual) sa doreasca sa intre intr-o campanie pe tema asta?

Codruta

From: Adrian AVARVAREI

Fabulosul spirit romanesc, in toata splendoarea lui:
http://www.romanialibera.ro/a90240/elefantul-gaya-a-fost-sfasiat-de-caini.html

----
Adrian AVARVAREI

www.arin.ro