Apropo de ce zice Peter (si de "simpatia" lui pt. Paul Damian, pe care l-am
prins de vreo 2 - 3 ori hapaind si luandu-si "bericica" - vorba lui,
reprodusa de "colegii arheologi" ;) - la City Grill acela de langa MNIR ;)

Astazi, cam pe la ora la care scria Peter, treceam moarta de foame si sete
prin zona Lipscani - si ce-mi zic? hai sa merg la City Grill, ca au preturi
relativ decente, mancare cam pe toate gusturile si limonada aia excelenta,
cu care ma mai delectez din cand in cand impreuna cu vreun grupushor de
prieteni (chiar sambata sau duminica trecuta fusesem pe-acolo, pe la terasa,
cu cineva).

FRATILOR!!! cineva (incep si eu sa ma conving) chiar tine MORTIS sa dea
faliment TOTI de pe Lipscani!!!

Portiunea dintre BNR si Victoriei - rascolita de bombe!!!
Terasa de la City Grill - CANCI!!! - bineinteles ca pe trutuarul ingustutz
nu exista spatiu pt. "terasa" - asta ACUM, de bine ce a venit vara si lumea
ar sta la beri, limonade cafele samd., in special in serile lungi si
fierbinti!!!

Le intreb pe fetitele alea de la City Grill "ce-i cu asta? si cat o sa
tina"? si fetele imi spun ca "pana or sa acopere strada cu sticla, ca asa
zice lumea"...!!!

NU era de ajuns ca sunt desfundate deja cateva strazi (pe care nu am vazut
NICIODATA sa se lucreze!!!) - acum a trebuit MUSAI desfundata strada
principala!
(In plus, la City Grill - Lipscani locurile de la fereastra dinspre strada
sunt pentru nefumatori, asa ca m-am enervat si-am plecat)

Dau sa merg in Pasaj (unde sunt si "narghilelele" si un loc'shor unde-mi
place mie sa mananc!

Fratilor - again!!! NU mergeti, mai frate pe Victoriei incercand sa va
uitati pe la vitrine! ca in Sectorul 3 (de acela am inteles ca apartine
zona) este un primar dujmanos, care a lasat pur-si-simplu trotuarele dintr-o
zona PRINCIPALA pt. turismul bucurestean - pline de gropi, gauri, valuri
samd...! Va rupeti gleznele, pe BUNE!!!

Evident, e important sa schimbi BORDURILE (daca se poate si de 2 ori pe
an) - NU sa faci niste trotuare sa fie placute la umblat!!! Iar dupa aia, ne
miram ca "nu avem turisti"!!!

Revenind la Lipscani: AVETI macar o vaga idee de CE a trebuit desfundata SI
strada principala, in conditiile in care inca vreo 2 strazi sunt pline de
sapaturi (cu care nu se face nimic)??? Si aveti idee CAT timp va trece pana
cand ele vor fi "acoperite cu sticla" in conditiile in care primariile vad
ca sunt preocupate sa dea bani pe nimicuri si sa smiorcaie dupa aia ca "nu
sunt bani"???

CAND anume zona Lipscani va deveni "zona turistica" care ar trebui sa fie???
Care ar MERITA sa fie??? De care avem nevoie cu totii???
Ati trecut seara pe acolo? Nu de mult, stradutele delicioase pline de o
viata de noapte, tineri la cafele si beri samd. - au devenit de-a dreptul
sinistre - si MOARTE!!! >:((

Si pt. ca tot veni vorba de "turism" si "arheologie" si "Lipscani" - CE
credeti ca-mi vad ochii dupa ce am mancat si am mers unde voiam eu de fapt
sa merg???

Pe un afis undeva scria mare : "Directia Monumente si Patrimoniu
Turistic"!!!

POATE sa-mi spuna si mie cineva CE e aia "patrimoniu turistic"??? CUM anume
e delimitat, masurat, cuantificat, CE legislatie se ocupa de el samd.???
Sau e numai o tzeapa ca oricare altele, uite-ASA! ca sa mai fie inventate
niste posturi ( = salarii) de "directori", "secretare", "amante de
directori" si "amanti de secretare", masini, PCuri, spagi si alte cele???

Intreb shi eu, ashaaaaa....
(cu o glezna proaspat scapata de dezastru din cauza ca ma uitam si eu ca
fraiera spre vitrine, pe Victoriei!!!)

Codruta

--
Puteti contribui cu 2% din venitul Dvs. la combaterea defrisarilor abuzive.
Detalii cont la: