Avortul e un fapt de viata, fie ca suntem sau nu de acord cu
practicarea lui. Si ca orice fapt de viata, mai ales ca e unul foarte
grav, merita atentia noastra. Nu vad nicio legatura cu scriptoreea
imbarligatoare a lui Proust. Cred insa ca ar fi mult mai util sa ne
continuam exercitiile de critica cinefoba in cunostinta de cauza. 2
ore si ceva nu inseamna chiar moarte de om. Ca avortul, bunaoara...

Toate cele bune si Dvs!

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Radu Iliescu <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Domnule draga,
>
>   n-am nevoie sa mananc un ou pana la capat ca sa stiu ca e
stricat. Din filmul lui Mungiu ma intereseaza ideea, nu realizarea
artistica. Proust imi pute pentru ca ideile lui sunt proaste, chiar
daca frazele sunt frumoase. Si n-am avut nevoie sa citesc tot "A la
recherche..." ca sa-mi dau seama ca e pestilential.