E o varza de subiecte si tipete de securitsti!
Codruta tu tipi tare de parca ai fi securista!

Toate astea sint chestii frecate ani de zile, la orice subiect.

Pe de alta parte daca nu iti place dictatura majoritatii atunci cred ca iti
place dictatura minoritatii adica a lui Ceausescu si a securitatii lui!

Isteria asta cuprinde tot mai mult Romania.
De fapt si tu faci valuri intr-un pahar de apa.

Am intrebat de relatia dintre marimea catedralei (constributie) si marimea
religiei/cultului!

Liniste si tacere!

E usor sa tipi citva texte despre securitate decit sa construiesti o structura
logica care sa propuna o solutie.

NIci mie personal nu imi convine cheltuirea banilor MEI, nici mie nu imi place
vaniotatea de "mai mare" cind atitia oameni sufera de foame sau nu apuca la un
bilet de tratament!

Daca as fi fost parlamentar as fi votat categoric contra, dar asta nu inseamna
ca nu accept decizia majoritatii.

dipl. ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

********************
Posted by: "ARIN" [EMAIL PROTECTED]
Wed Dec 12, 2007 2:35 am (PST)
Spui prostii aici: sa spuna FIECARUI "majoritar" corect: "Domnule Majoritar,
pt. constructia acestei Magaoaie ti se vor lua din buzunar X lei" - si sa vedem
atunci CATI "majoritari" vor fi de acord sa se faca magaoaia!!!

Cat despre Dl. Gane - il stiam ca in discutii aduce de regula argumente
"oneste" - nu stiu acum ce l-a apucat sa amestece RECONSTRUCTIA Catedralei din
Dresda (monument istoric, de altfel reconstruita cu bani de la "aliati", nu de
la germanii deja saraciti de razboi) cu construirea unei magaoaie NOI!!!

Parerea mea e ca aceia care sustin construirea magaoaiei din banii statului
sunt ori rauvoitori ori au luat-o razna!

Cat despre "dictatura majoritatii"... ma leshi??? Eu m-am SATURAT de
comunisti!!! Ca si de securistii care aplicau pe spinare, la talpi si la ficati
"dictatura majoritatii"!!!

Si sa NU imi spui ca nu sunt tot securisti, aia care vor magaoaia! Nu ii vezi
cum tzipa, ori de cate ori se vorbeste de "dosarele preotilor"? Si cum incearca
sa le dea la spate, ca cica "destabilizeaza Biserica"???

Securisti imputiti! Am intrebat clar: CINE are ATATA nevoie de "mantuire" in
neamul asta? N-a suferit "neamul" destul? CE "mantuire"???

Catedrala Manturii Securistilor Imputiti - facuta pe banii NOSTRI! Rahat!!!

S-o faca din Fondul Libertatea!!!