Codruta

From: Arhitectura

Pacat !

Dezgustul creaza o stare greata primordiala care impiedica reactia persoanei
in cauza.
O lasa cum zice frantuzu', cu gura cascata si incapabila sa rationeze.
Problema nu era ca in fostul sediu al securistilor sunt activisti UE, ci ca
acesti activisti sunt fosti securisti. :)

From: "Alexandru Marian Toniuc" [EMAIL PROTECTED]

E bine ca la sediul fostilor securisti functioneaza acum activistii UE. Mai
prost este ca fostii securisti nu au plecat din vechile lor sedii de la
Patriarhie, Presidentie, Guvern si Parlament si ca, de acolo, dau in
continuare apa la moara activistilor partidului comunist roman convertiti in
propangandisti ai noii ideologii oficiale a statului roman: ortodoxia
nationalista cu aplecari fundamentaliste - de Dambovita.

Cu dezgust,

Alexandru

--
Puteti contribui cu 2% din impozitul pe venitul Dvs. la combaterea
defrisarilor abuzive.