From: Arhitectura

> Interesant este ca domnia vostra, constatnt interesata de tot ce misca pe
> internet si prin presa, tocmai peste asa ceva nu ati dat ! :)))

Ca de obicei, nu va puteti abtine sa nu strecurati o minciuna - face deja parte
din "natura" Dvs - asa este ? ;)

De UNDE stiti Dvs. cat si ce ma intereseaza pe Internet si in presa? Si mai
ales ca m-ar interesa "tot"? Aveti macar idee ce inseamna "tot" pe Internet? :-p

> Cat despre fostul sau actual dvs. dosar personal ..........., poate ca este
> la raftul "de interes national" :))))

De ce sa fie? Apare cumva in el numele Dvs. adevarat? >:)
Sau: ma tin aceia inca sub urmarire? >:)

Acum: in ce priveste articolul de mai jos, faptul ca vine de la Civic Media,
DINTR-O DATA il face lipsit de credibilitate, astia de la Civic Media fac niste
asa-zise "dosare" de care pana si Stalin ar fi mandru - pt. mine este evident
ca ca niste "baieti buni", instruiti de securisti sarguinciosi (dar cam
batraiori si depasiti, ratati tip eventual Romania Mare) "produc" tot ce emana
alde Civic Media. De fapt, in lista aia de mai jos, eu vad f. putini ONG-isti
demonstrati ca "securisti", mai mult antipatii ale CV.

Cu toate astea, sunt dispusa sa recunosc ca am gresit dand de inteles ca nu ar
exista ONG-isti care sa fi "colaborat". Cred ca Sorin Antohi este unul, d.ex.
(Corneanu nu stiu: a fost in GDS? eu nu sunt sigura de asta), in plus mai
exista o GRAMADA prin ONG-urile alea controlate de Nastase, Magureanu,
Voiculescu si altii de teapa lor...

Bineinteles, am niste suspiciuni si in privinta unora dintre "colegii mei" din
domeniul "mediului" - dar nu e obiectul meu de activitate sa umblu dupa dovezi,
imi e de ajuns sa fiu precauta cu ei :(

Oricum, suspiciunile mele au fost si unul dintre motivele pt. care, atunci cand
a fost vorba sa-i desemnam pe ONG-istii delegati in CES la Bruxelles, sa propun
ca UNUL dintre criteriile de departajare sa fie o adeverinta de la CNSAS (ca au
dosarul ok).

Deci, da! in principiu exista si "specia" asta: de ONG-ist "turnator" - dar nu
mi se pare "relevanta"...

Dar niste stupizenii ca alea folosite de Civic Media (ca X este copilul lui Y
sau nepotul lui Z) mai rar! Asta, cu "dosarul familiei" poate cineva sanatos sa
creada ca e un "argument"? Ca doar rudele nu ti le ALEGI! - si nu cred ca un
copil ii dicta lui tac'su unde sa se angajeze si ce sa faca! Si nici nu avea
cum sa raspunda de ce si unde il ducea mintea pe varu-sau (sau pe unchiu-sau).

Ce TAMPENIE!!!

Codruta

===

GDS incepe sa dea raportul la CNSAS
http://civicmedia.ro/acm/index.php?option=com_content&task=view&id=515&Itemid=78

Silviu Brucan, fondatorul GDS Mariana Celac si Calin Anastasiu, membri de vaza
ai Grupului pentru Dialog Social si colaboratori ai Revistei 22, au fost
chemati la audieri la Colegiul CNSAS, ne-au declarat surse din cadrul
institutiei. Informatia a fost confirmata azi si de catre membrul Colegiului
CNSAS Mircea Dinescu. Civic Media - care a introdus toti membri GDS pe lista
"Voci Curate" - saluta actiunea CNSAS si isi exprima speranta ca si alti membri
ai GDS vor fi chemati in curand la raport, mai ales daca tinem cont de faptul
ca CNSAS a avut peste 400 de zile ca sa se documenteze asupra acestora, de cand
ACM a depus cererea de cercetare a lor. Civic Media a averizat atat CNSAS cat
si opinia publica asupra faptului ca acest grup infiintat de Silviu Brucan si
un alt informator al Securitatii, Mihnea Berindei, este intesat de colaboratori
ai regimului comunist si urmasi ai nomenklaturistilor bolsevici proveniti din
Komintern, Kominform si structurile NKVD. Mariana Celac, de exemplu, este sora
lui Sergiu Celac - celebrul traducator al lui Ceausescu din caleasca Reginei
Angliei si primul
ministru de Externe instalat de Guvernul FSN-KGB - si fiica lui Nicolae Celac,
instalat de trupele sovietice la prefectura Craiovei si ulteror membru al
Comitetului de Stat al Planificarii. Totodata, Celac Mariana este si fosta
sotie a lui Mihai Botez, primul ambasador al Romaniei in SUA si la ONU,
instalat - ati ghicit - tot de catre Iliescu-KGB.
Calin Anastasiu, Alin Teodorescu - primul presedinte al GDS si al Fundatiei
Soros (simultant), Dorel Sandor - ofiter de Securitate, Vasile Secares, Dorel
Abraham, sunt cadre de baza ale fostei pepiniere PCR "Stefan Gheorghiu", si
care astazi isi continua munca alaturi de "formatori" ca Dan Pavel, Cristian
Parvulescu, Mihaela Miroiu, etc, la noua pepiniera a Partidului din umbra,
SNSPA.
Iata cum prezinta GDS regretatul opozant anticomunist, jurnalist si scriitor
Victor Frunza, in ultima sa editie a lucrarii "Istoria comunismului in Romania"
(editia a IV-a ilustrata):

GDS, un PCR in ilegalitate
"In interesul puterii sale, PCR putea si poate sa imbrace orice haina, sa-si ia
drept travesti orice chip, chiar si acela al advesarilor sai. Intre operatiile
publice efectuate de Silviu Brucan in zilele Revolutiei din decembrie 1989 a
fost infiintarea unei organizatii de intelectuali, simpatizanti ai miscarilor
disidente din estul Europei, cu caracter antitotalitar (chiar si anticomunist),
careia i s-a aflat si o denumire cat se poate de potrivita: Grupul de Dialog
Social (GDS).
Grupul, ai carui membri, persoane extrem de onorabile, capata prin mediile din
presa si de televiziune un binemeritat prestigiu, se pare ca este conditionat
de existenta unui cerc inchis de membri, dar mai ales de menirea de a influenta
opinia publica intotdeauna intr-o directie pozitiva. Dupa ce, o scurta
perioada, Silviu Brucan s-a convins personal de binefacerile pe
care organizatia infiintata de el le aduce la progresul societatii romanesti,
si de faptul ca ea isi face treaba asa cum a fost gandita, s-a retras discret.
Dar a lasat in locul sau, pentru a monitoriza justetea liniei, un alt fost
ilegalist PCR, un distins intelectual, pe nume Pavel Campeanu, de a carui si
mai discreta prezenta si activitate in GDS, revista "22" (cu care Brucan a
dotat organizatia) nu a fost prea darnica in informatii. Dezbaterile initiate
de grup, ca si continutul de un bun nivel publicistic al revistei, sunt
orientate spre a influenta publicul neconformist intelectual, mai ales
segmentul anticomunist al societatii actuale, in directia dorita.

Cand GDS-ul lui Brucan il sprijinea pe Iliescu Din cand in cand, "Grupul" - sau
separat numai revista "22" - dadea si cate un test de eficienta. De pilda, se
remarca momentul impresionant si caldura cu care s-a recomandat electoratului
Romaniei sa fie votat Ion Iliescu pentru functia de presedinte, intr-un Apel pe
care l-au semnat numerosi intelectuali de marca, admiratori ai GDS-ului.
Revista este eficienta si prin ceea ce cenzureaza. De pilda, exista o seama de
disidenti anticomunisti interzisi in paginile ei. Il avem in vedere, de pilda,
pe Dorin Tudoran, cu care doamna redactor-sef de odinioara a avut o altercatie
juridica. Din aceasta revista reproducem interviul entuziast pe care revista
"22" l-a luat in momentul in care Traian Basescu l-a numit pe fiul activistului
de la Komintern, Tismanitki, ulterior devenit Tismaneanu, sa patroneze Comisia
prezidentiala pentru nominalizarea crimelor regimului comunist. Din fericire,
ceea ce strica presa de scandal, dar libera, cum este ziarul ZIUA, drege presa
legala. Ca la Cuza. Numai ca putin invers: unde scuipa opinia publica, pupa
"22"!"
Dupa cum afirmam si in alte materiale, nu putem sa nu constatam, la rece, pura
"intamplare" a faptului ca in acest cuib se afla la un loc, personaje ca Mihnea
Berindei (racolat de Securitate in 1968, nume de cod: "Sandu" si "Mircea",
etc), Sorin Antohi (alias "Valentin", informator si doctor inchipuit, retras in
pragul deconspirarii), Nicolae Corneanu (turnator al Securitatii timp de peste
40 de ani), Smaranda Enache (informatoare si activista a PCR), Stelian Tanase
(activul UTC), Mircea Dinescu (absolvent "Stefan Gheorghiu", secretar UTC al
USR), Andrei Pippidi, Romulus Rusan, Ana Blandiana, Andrei Plesu, Gabriel
Liiceanu - colaboratori ai regimului comunist, meniti a demonstra Occidentului
(unde au beneficiat de burse, cu acordul si sprijinul Securitatii, si au facut
peste 100 de vizite inainte de 1989) ce "libertate" au intelectualii RSR; sau
fiii si nepotii unor siluitori ai Romaniei, ca Leonte Rautu (Anca Oroveanu,
Andrei Oisteanu; "Scanteia", "Pamant sovietic", Propaganda CC al PCR, Rector
"Stefan Gheorghiu", etc), Dionisie Patapievici (Horia Roman Patapievici;
Partidul Comunist Austriac, CAER, etc), Mirel Iliesiu (Sorin Iliesiu;
operatorul lui Ghe Gheorghiu Dej, propaganda PCR, "Sub steagul Partidului",
etc), Nicolae Celac (Mariana Celac, Sergiu Celac; Prefect sovietizare,
Comitetul de Stat al Planificarii, etc), Paul Cornea (Andrei Cornea; secretar
CC al UTM, sovietizator al culturii romane, Komintern) si, sa subliniem apropo
de GDS, Petru Groza, primul ministru al regimului sovietic comunist, al carui
nepot este chiar presedintele GDS, Radu Filipescu. Civic Media a prezentat o
parte din aceasta Retea in mai multe materiale documentare, dintre care amintim
Un analist CIA pune la punct Raportul Tismaneanu. "Romanii meritau ceva mai
bun"... , Dorel Sandor si alti capitanasi, "Universitati curate" cu vocile si
mainile murdare, Ion Caramitru acuzat de relatii cu Securitatea, MI6 si KGB ,
"Cazul Daianu", agentul electoral Andrei Plesu si boala societatii civile
"curate", Deconspiratii, Campania "Voci curate", Afisul "Voci curate" - "Esti
in carti cu Iliescu-KGB", Colaboratori ai Securitatii RSR si RPU "albiti" de
Coalitia pentru un Parlament Curat-Murdar, Colaboratori ai Securitatii RSR si
RPU "albiti" de Coalitia pentru un Parlament Curat-Murdar, etc.(ACM)

--
Puteti contribui cu 2% din impozitul pe venitul Dvs. la combaterea defrisarilor
abuzive.