stupizenie, ORICE post isi trece chestiile alea in "cv") - ci despre limbaj! ok?

  From: Yahoo

  Iar manipulati domnule Avarvarei!
  De unde ati scos scoaterea Discovery?

  Uite asa se muta discutia de la CNA la ceva ce nu exista: "scoaterea
Discovery" sau cine stie carui post!

  CNA este un fel de Ana Pauker, care nu doar sanctioneaza ceea ce nu este de
sanctionat, dar ca "instanta morala" incepe sa faca si recomandari.
  Ar fi totusi interesant sa vedem cum a fost formulata recomandarea, pentru ca
si Remus Cernea manipuleaza la greu.

  Aveti mai jos recomandarea CNA care suna cu totul diferit de protestul
limbricilor tip Cernea, care ca de obicei mint ca nesimtitii!

  Si va recomand (ca se practica!!) si mesajul dlui Vrinceanu la acest subiect.

  1=DCT=1

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!

  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  RECOMANDARE

  Având în vedere responsabilitatile culturale ale radiodifuzorilor prevazute
de legislatia româna si europeana din domeniul audiovizual,

  Plecand de la premisa ca distribuitorii de servicii mass-media transporta,
dar si selecteaza, pe criterii calitative, programele pe care le retransmit,

  Luând în considerare faptul ca cea mai mare parte a continutului audiovizual
oferit publicului este de factura comerciala, uneori cu o cota alarmanta de
violenta,

  Constatand ca atât conceptia editoriala, cât si misiunea televiziunii
TRINITAS servesc interesul public si o recomanda ca alternativa la posturile
comerciale,

  Tinând seama de obiectivele explicite ale televiziunii TRINITAS, dintre care
selectam:

  a.. promovarea valorilor nationale în context european multi-religios,
multi-etnic si multi-cultural;
  b.. acoperirea unui segment al realitatii axat pe spiritualitate, educatie si
cultura;
  c.. oferirea persoanelor bolnave sau vârstnice a unei sanse de participare la
viata liturgica a Bisericii;
  d.. stimularea, prin emisiuni tematice, a programelor de asistenta sociala
desfasurate de Biserica în numelor valorilor crestine si ecumenice.
  Membrii C.N.A. recomanda societatilor de retransmisie prin cablu si
operatorilor platformelor digitale de televiziune din România preluarea
postului de televiziune TRINITAS TV în pachetul de baza oferit publicului.