Codruta

From: Yahoo

Daca vrei sa ma moderezi, nici o problema.

Pot sa plec de pe lista si sa va las intre voi.

Limbricul este un parazit, iar. dl. Cernea paraziteaza BOR.
Daca BOR nu ar exista, dl. Cernea ar fi muritor de foame.

Se poate cenzura si "mint ca nesimtitii" sau "manipuleaza la greu".

Repet trebuie doar sa scri sa plec si plec.

Ca doar la protest-ro exista permisiunea sa protestezi numai daca pastrezi
linia.

Daca nici o comparatie nu este permisa, lumea este tot mai trista!

Si inca ceva, comparatia era a limbricului nu a lui Cernea.
Expresia era "limbric tip Cernea" si nu "Cernea tip limbric".

Logica si cunoasterea intelesurilor limbii romane sint necesare si aici.

Deci draga Codruta, daca vrei sa ma moderezi spune-mi si plec.
Contrele nu dau bine la asemenea postari!

Si pot ramine aplaudacii "protestatari" intre ei.
Adevarul fara manusi supara!

dipl. ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

--
Puteti contribui cu 2% din impozitul pe venitul Dvs. la combaterea defrisarilor
abuzive.