Stimate D-le Ministru,

Ca urmare a unui incident petrecut ieri (duminica) pe care am incercat sa-l
sesizez la celebrul "telverde" al Garzii Nationale de Mediu, am constatat ca
celebrul telverde NU functioneaza! Pai, normal! duminicile, dupa cum stie toata
lumea, s-au inventat ca si poluatorii aia, sarmanii, sa simta ca e zi de
sarbatoare - si sa poata polua linistiti!

Astfel incat, ajunsa acasa, am incercat sa intru pe Minunatul Site al GNM, sa
fac si eu o sesizare "online" ;)

Vreo cateva ore site-ul n-a binevoit sa se deschida, ca fiind duminica,
probabil, se odihnea si el, cot la cot cu poluatorii aceia! >:

Acum, luni fiind, site-ul a inceput sa se trezeasca - dar ce vad? Ca ala care
i-a pus continutul l-a scris cu picioarele! Bineinteles. lb. romana ar trebui
cunoscuta numa' de unguri si chinezi, nu si de angajatii institutiilor
oficiale!

(mai constat si un aspect "minor": ca pe site exista numai un tabel cu judetele
in care se afla GNM locale - NICI O informatie referitoare la adresele GNM
locale, telefoane, e-mail si chestii de-asteaaaaa.... elementare - ca nu cumva,
probabil, sa fie prea deranjati, bajetzii!!! >:(   In plus, NU se pot atasa
fotografii sau inregistrari, ca nu cumva sa le dai dovezi prea evidente si sa-i
obligi, astfel, sa actioneze!!! >:((

Astfel incat, in loc de sesizarea pe care dorisem la inceput sa o fac, m-am
multumit cu urmatoarea sesizare (citez):

"D-le / D-na,

Sesizez prin aceasta ca angajatii GNM nu au nici macar cunostinte elementare de
limba romana, astfel incat pe site-ul oficial al institutiei apar greseli
grosolane de gramatica! Luand in considerare acest lucru, este putin probabil
ca niste persoane care nu cunosc nici macar limba in care ar fi trebuit sa
studieze (pentru a-si insusi niste cunostinte profesionale elementare) ar putea
sa fie competente profesional!
Astfel incat, ce sperante se pot avea intr-o rezolvare corecta a unor
sesizari?"

(semnatura n-am mai pus-o, cred ca le merge automat, ca e obligatoriu de
completat campul cu "numele").

Astept cu interes atat un raspuns, cat si o lamurire ref. la CUM se poate face
o sesizare la GNM in timp util!

Cu respect,

Codruta Nedelcu

p.s. mesajul mi-am permis sa-l trimit si pe niste grupulete de discutii, numai
vreo 8 - 10 000 persoane in total, pentru ca merita si platitorul de taxe si
impozite sa fie tinut la curent in legatura cu mersul sesizarilor.

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro