From: Arhitectura

> M-am tot gandit daca sa va felicit de Sarbatori, si daca, dupa un an asa de
> rahat, nu ar fi o impietate !

Pai... speram ca macar de Sarbatori sa fie mai altfel.... nuuu... ? ;)

> Ma rog, fiecare cu marotelele, fixurile lui, asa ca ... sa incepem:

> 1. Adeptilor Noii Ordini Mondiale le urez sa scape de problemele materiale si
> sa isi vanda si chilotii domnilor Rothchild, Schroder, Greenfell, Lazard,
> Morgan & ....restul gastii.

Eu le-as ura sa ii dea gratis - nespalati! >:)

> Dupa a 4 criza economica mondiala declansata de mai sus numitii si stimabilii
> bancheri iudaici, intre altele si proprietari ai Federal Reserve (Banca
> "Nationala" a SUA) este clar ca a venit momentul sa va duceti si sa la puneti
> "gratios" in maini, pardon in gheare, si ce mai aveti pe acasa.
Si asta inainte de a mai da dansii un decret prin care se interzice posesia
aurului.

Aveti ce-aveti cu evreii - se pare ca nici in chilotii lor situatia nu sta
chiar f. bine, sa nu fim rasisti ;)

http://www.adevarul.ro/articole/fundatia-elie-wiesel-si-a-pierdut-aproape-toate-bunurile.html

> DATI !
> DATI TOTUL !

Pai, io inca n-am ATAT de mult incat sa resimt pierderile ca pe o "tragedie" -
e drept ca anul trecut stateam mai bine, ca n-aveam chiar nimic (decat un
note-book, si ala "cadou colectiv", facut de niste prieteni, de ziua mea, in
loc de carti, zorzonele si cosmeticale ;))

> Doar asa veti fi fericiti si liberi ....... sa munciti pentru domniile lor,
> domnii bancheri.

La capitolul asta cred ca nici Dvs. nu stati cu mult mai bine... :-p :)))

> Cei mai fericiti vom fi TOT NOI romanii, pt. ca aici se va ridica Noul Templu.
> (cica in Israel nu e voie sa il refaca, ca e blestem mare de la Iahve)

Dar aici l-au ridicat deja "pelasgii", nu stiati ca in Romania e "buricul
Pamantului"? :-p

>:))

> NOI insa vom avea de munca si de MANCARE !
> Uraaaaaa !

Am senzatia ca si Dvs. v-ati revizuit sentimentele fatza de "munca" ;))

> 2. Ecologistilor nu le mai urez sa puna mana pe carte si sa studieze epocile
> geologice si istoria Pamantului.

Depinde de "ecologisti" - atat eu cat si o buna parte dintre colegi avem vreo 5
ani de facultate + niste postuniversitare, masterate, doctorate samd., atat in
geologie (eu si inca cel putin 8 pe care-i cunosc) cat si in biologie sau
geografie - si la fiecare din ele se studiaza "istoria Pamantului", ca fara ea,
d.ex., biologii n-au cum sa inteleaga "evolutia speciilor" ;)

Aoilio! Dar tocmai ce-am sesizat ca ati trantit aici o erezie - pai, cum,
domnule? Sa punem mana pe carti? Pai, alea cu"geologia" sunt bazate pe
"evolutionism" - si tocmai ce-ati sustinut la greu SCOATEREA evolutionismului
din scoli! :-p :)))

> Si nu le urez sa afle, ca a fost si mult mai cald si mult mai rece, cand omul
> nici nu exista !

Si cine anume nu stia asta?

> Pentru ei, ma rog la Domnul, pardon la "Kremlinul", sa le dea cat mai multe
> fonduri ca sa ne vorbeasca zilnic despre cum trebuie DISTRUS OMUL, inainte ca
> acesta sa distruga planeta !

As a matter of fact, majoritatea celor pe care-i cunosc eu obtin bani din
licitatii pe programele UE - dar poate stiti Dvs. ONG-uri "ecologiste"
finantate de Kremlin, eu, d.ex., nu stiu.

Bine! nu ma pronunt in privinta partidelor "ecologiste" (ma refer la alea din
Romania) - dar NICI n-am votat, pana acum, NICIODATA vreun partid "ecologist"!

> Da domnilor, "Planeta" este mult mai importanta decat OMUL, singura chestie
> ganditoare cunoscuta cel putin pana azi, in tot COSMOSUL !
> Cu toate ca as manca planete pe paine la micul dejun, ca OMENIREA sa
> cucereasca mai intai galaxia si apoi tot cosmosul, recunosc ca domnii
> ecologisti au dreptate.
> Singura "minune" a naturii care trebuie sa moara este OMUL !

Ca sa stam stramb si sa judecam drept, Pamantul fara oameni a existat si va mai
exista - dar nu prea vad cum ar putea sa supravietuiasca omul (ca specie) fara
Pamant!

> Si bine inteles domniile voastre, ecologistii, PRIMII !

MISTO urare de Craciun - multumesc, asemenea!

Dar pana la urma, oricum ai lua-o, nu vad ce mare scofala ar fi sa "traiesti"
in vreun buncar sau sub vreo cupola, cu toate sperantele de viitor al speciei
pierdute - si cu tubul de oxigen permanent la nas, mereu dependent de el!

> 3. Activistilor politici si politicienilor le urez ca ... zda politicii sa
> fie atat de larga incat sa poata juisa cu toti impreuna acolo !
> Anul 2008 ne-a aratat ca nu exista verticalitate, ca nu exista principii in
> politica, si ca democratia romaneasca este mai absurda decat dictaturile din
> Asia.

>:)

Io in locul Dvs. as baga capul la cutie :-p

N-am vrut sa fiu uracioasa cu Dvs. dupa alegeri - dar... >:)

> Voi vota cu ambele maini, daca maine cineva o sa se propuna ca Romania sa se
> numeasca Basesciada !!!
> Pentru ca asta meritam !
> Sunteti asa mici, sunteti atat de fecaloizi, incat atunci cand votati
> dreapta, acceptati ca BASINA sa faca Guvern cu Stanga !

Sa inteleg ca nu mai sunteti "fan Baselu"?

Pai, asta trebuie sa va fi provocat o trauma sufleteasca - asa ca, poate, oi fi
mai blanda o buca' de vreme, cand va raspund... >:)

> Sau gresesc si ati iesit cu zecile de MII in strada sa spuneti NU ?

Poi, io d.ex. nu ies... ca m-am ienervat! Ii las pe astia sa ia muie pana-n
adancul esofagului - daca asta au vrut!

Pana nu se-nvata SINGURI minte - de ce sa ma mai enervez eu pt. ei? Mi-a fost
de-ajuns ca au vrut in repetate randuri sa ma bata, intre '90 - '96 - las' sa o
inghita!

Ca pana nu le ajunge cutitul la os, o tin pe-a lor, ca niste moristi stricate!

Da', ca sa va mai treaca frustrarea (si sa nu ziceti ca sunt fata rea - si ca
nu sunt draguta PANA si cu Dvs. ;) - poftiti aici:

http://fallingtru.260mb.com/

Sa va mai relaxati - si sa nu ziceti ca telectualii nu sunt amabeli unii cu
altii... >:))

> Sunteti atat de penibili, atat de IUDA, incat am ajuns sa imi doresc ca din
> birou, sa pot omora jumatate din populatia Romaniei !

Luati-va un chimist bun... >:)

> 4. Tematorilor de Dumezeu le urez sa aiba Sarbatori Fericite si .... o
> urgenta mutare pe Valea Doftanei.
> Va astept cu Iubire si Credinta, ca sa salvam ce se mai poate, inainte ca
> Anticristul sa navaleasca !

Inteleg ca acolo va deschideti carciuma aia? ;)

Cum ii zice? Ca poate o mai folosim drept barlog... >:))

> Cu iubire de Oameni si Dumnezeu,

ehhhh... ce-ajunge omu' cand imbatraneste!

E in stare pana sa iubeasca si oameni... :-p :)))

Codruta

---
Intrati in campania de reducere a despaduririlor, trimitand mai departe aceasta
felicitare :-)
---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui