= Daca nu doriti sa mai primiti aceste mesaje, sau daca din greseala l-ati mai
primit, va rugam sa ne comunicat printr-un reply: NU DORESC sau AM MAI PRIMIT =

CINE-MI  VA  APARA  NUMELE  MEU  BUN ?

Evanghelia dupa Matei, capitolul 27

Dupa invierea Domnului Isus,

“Un inger al Domnului s-a pogorat din cer, a venit si a pravalit piatra de la
usa mormantului, si a sezut pe ea.
[...]
Strajerii au tremurat de frica lui, si au ramas ca niste morti.
[...]
Au intrat in cetate unii din strajeri, si au dat de veste preotilor celor mai
de seama despre toate cele intamplate.
Acestia s-au adunat impreuna cu batranii, au tinut sfat, au dat ostasilor multi
bani, si le-au zis:

„Spuneti asa: „Ucenicii Lui au venit noaptea, pe cand dormeam noi, si L-au
furat.”

Si daca va ajunge lucrul acesta la urechile dregatorului, il vom potoli noi, si
va vom scapa de grija.”

Ostasii au luat banii, si au facut cum i-au invatat.
SI S-A RASPANDIT ZVONUL ACESTA PRINTRE IUDEI PANA IN ZIUA DE ASTAZI.”

SI S-A RASPANDIT ZVONUL ACESTA PRINTRE IUDEI PANA IN ZIUA DE ASTAZI !!!

Ce interesant.
Pare ca pe Dumnezeu nu-L intereseaza deloc aceasta minciuna, nici nu se agita
sa ii contracareze efectele.

Oare de ce nu-Si apara “numele bun”?

De ce ii lasa pe unii oameni sa creada inca, sincer, aceasta minciuna?

De ce nu face nimic impotriva acestei minciuni?
Ca au trecut 2000 de ani si zeci de generatii au fost intoxicate de aceasta
minciuna.

Aplicatie:
Nu-mi pasa ce spun altii despre mine sau numele meu bun. Ma intereseaza doar sa
fiu intr-o relatie buna cu Domnul. Adevarul tot va iesi la iveala… chiar daca
uneori doar dupa 2000 de ani…

Sau poate uneori doar in Cer se va cunoaste adevarul despre cum am trait si cum
am murit :)

Ioan Ciobota
= www.ioanciobota.wordpress.com =