Solidaritate cu protestul lui Mircea Badea pentru apărarea libertăţii de
exprimare *Detalii aici:
http://remuscernea.ro/2010/11/solidaritate-cu-protestul-lui-mircea-badea-pentru-apararea-libertatii-de-exprimare/
*

*Solidaritate cu protestul lui Mircea Badea de marţi, 9 noiembrie,
*

*pentru apărarea libertăţii de exprimare*

*
*

*Dincolo de simpatii sau antipatii politice, de afinităţi sau dezacorduri de
idei, cetăţenii şi instituţiile statului ar trebui să aibă în vedere în
permanenţă apărarea şi respectarea unor principii democratice şi drepturi
fundamentale. *
*Consider perfect legitim protestul organizat de Mircea Badea marţi, 9
noiembrie, la ora 14.00, din faţa sediului Consiliului Naţional al
Audiovizualului. Această instituţie a luat mai multe decizii şi a formulat
poziţii publice care afectează în literă şi spirit prevederile legale
naţionale şi europene care garantează libertatea de exprimare.

(...)

*

*Am experimentat la rândul meu o serie de situaţii când militând pentru
respectarea unor principii şi valori democratice m-am lovit, pe lângă
abuzurile comise de autorităţi, şi de indiferenţa sau ironia şi sarcasmul
multor concetăţeni care nu înţelegeau miza de fond a demersurilor
respective.*

*Chiar în aceste zile mă aflu în judeţul Hunedoara după ce am câştigat ca
urmare a procesului din aprilie de la Curtea Constituţională dreptul de a
candida ca independent la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor. Până
în 15 noiembrie trebuie să strâng cele 2500 de semnături necesare pentru a
depune candidatura la alegerile din Colegiul nr. 3 din Hunedoara, iar acest
efort cere prezenţa mea permanentă în zonă. *

*Deşi nu voi putea participa direct la protestul lui Mircea Badea, le
recomand celor care pot trece pe acolo să facă o plimbare marţi, 9
noiembrie, între orele 14.00 - 16.00 prin faţa sediului CNA pentru apărarea
libertăţii de exprimare. *

*Atâta timp cât mai există conştiinţă şi determinarea de a apăra un drept
sau un principiu democratic poate că lucrurile nu sunt complet pierdute în
România...*

*Detalii aici:
*

*