care imi e rusine sa pomenesc pe lista ;)

  From: Arhitectura

  Le cumparam ca sa umplem buzunarele unor excroci !

  Acum 5-6 ani era pe net um material scris despre "XXX" in care se afirma ca
tipul "XXX" a primit premiul Nobel pentru lucrari in bio-chimie.
  Respectivul "XXX" declara (dupa ce iesise la pensie din industria
farmaceutica) in acel interviu,
  ca toate marile companii farmaceutice NU mai fabrica medicamente care VINDECA,
  ci doar medicamente care mentin boala intr-o stare "cronica" cauzatoare doar
de mici neplaceri, cat timp cumperi medicamentele.
  Nu le mai cumperi ... mori !
  Ceea ce este exact ce am vazut eu in ultimii 40 de ani.
  Adica EU, NU am mai vazut aparand nici un medicament revolutionar, care sa
vindece DEFINITIV boala ... xxx.
  Si ... nu pot sa nu ma intreb cum de au descoperit in 1940, niste "aia", in
niste laboratoare de rahat fata de cele actuale ... penicilina,
  iar in secolul XXI nu exista leacuri DEFINITIVE pentru o gramada de boli.