          From: vulcan vali <valivul...@yahoo.com>
          Subject: Re: [protest-ro] Re: De ce spunem NU venirii papei in
Romania?
          To: protest-ro@yahoogroups.com
          Date: Saturday, February 19, 2011, 12:55 AM

                Raspunsul e mai complex! Si Hary Poter e adevarat! Adica
contine elemente adevarate de magie, domeniu cu care se ocupa ingerul cazut! De
aceea Hary Potter e o carte opusa Bibliei! Diavolul ii insala pe copii pri hary
Poter! Daca studiezi Vechiul Testament vezi ca tot ce scrie acolo e profetic,
si se implineste in Noul Testament!
                Dar petrnu asta trebuie sa stii sa citesti! VT e plin de
profetii despre Iisus Hristos!
                Defapt scopulmVechiului testament este ca sa pregateasca
Omenirea pentru venirea lui Hristos!

                --- On Fri, 2/18/11, dan-calin <office.sunval...@gmail.com>