Dat fiind ca o parte din moderatori vor avea acces mai rar la internet
vreo saptamana iar cei care il vor avea bun casca gura in alta parte
decat la lista, ii rog pe Dl. Dicu si pe Dan-Calin sa faca o pauza la
bubuiala dintre ei.

Dat fiind ca Dl. Dicu este moderat, nu e corect sa se profite de lipsa
noastra ca sa i se raspunda. Ar exista solutia fie sa il dezmoderez
(lucru catre care sunt inclinata mai demult, ca in ultima vreme vad ca
il tin pe "moderat" degeaba) fie sa il moderez pe Dan-Calin.
Deocamdata, insa, nu am timp si, sincer, imi e si lene sa intru pe
contul de moderator.

In concluzie: sper, cand am mai mult timp (adica peste vreo saptamana)
sa revin pe lista, sa nu gasesc mesaje care sa ma faca sa iau decizii
nesuferite. Va rog...? :)

Sa ne revedem cu bine,