Vă invit să citiţi, să comentaţi şi, dacă rezonaţi cu textul, să recomandaţi
mai departe noul meu editorial postat azi pe platforma Vox Publica şi
intitulat "15 martie, comunitatea maghiară din România, autonomia și
Revoluția de la 1848"
http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/15-martie-comunitatea-maghiara-din-romania-si-revolutia-de-la-1848-60127.html

Celelalte editoriale ale mele, care se numara printre cele mai citite si
mai comentate de pe platforma Vox Publica, pot fi citite aici:
http://voxpublica.realitatea.net/remuscernea

O zi faina,

Remus Cernea
Co-Presedinte