Nu, nu prfea am auzit de "romgleza" , presupun ca asa ii ziceti voi pe acolo. In general se foloseste prefixul "Rom" pentru combinatii pe acolo, asa cum era de exemplu "Rom Control Data". Mai exista, probabil ca nu, presupin ca nici nu stii ce este aia. Whoopie Goldberg? Ati auzit si voi de ea? Nu este de mirare, este negresa, l-ati adus si pe Michael Jackson sa va cante! Cand l invitati si pe obama? Iubiti tare la negrii, nu-i asa?
Dan G