Care este diferenta?  Acelasi cacat, indiferent de cine! La americani
problema este  politica si mai ales pacea americana, si in mod logic
numai unii dintre  americani. Restul sint tot oameni,  indiferent unde
traiesc, suportind aceeasi dictatura!

Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Petru K <petru.k2000@...> wrote:

> Hotariti-va: cine nu va place mai mult si mai tare, americanii sau
Remus
> Cernea? :D
>
> Cu respect,
>
> Peter
>
> 2011/5/29 Arhitectura dsc1@...

Orientul

Kosovo,

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/cum-este-sa-stai-sub\
-bombardamentele-nato-si-de-ce-romania-greseste-grav-in-privinta-kosovo-\
63467.html

Raspunde prin e-mail lui