  From: Uplink
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, June 03, 2011 4:31 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

  De fiecare data cand uit cum e America, dau drumul la TV si ma uit la un post
american de televiziune. La un Commercial TV Station (ultima data m-am uitat pe
CBS Action). Cu accent pe "Commercial". Pacat ca intrerup reclamele cu bucati
de film... Un episod de 20 de minute se face de-o ora. Daca ar da Doctor Who la
voi (un episod are 45 de minute neintrerupt si BBC n-are voie sa dea reclame pe
motiv ca ar trebui sa le ajunga taxa TV) cred c-ar dura o zi intreaga (de fapt
la un factor de 3x, ar dura 2 ore si 15 minute) - efectiv te fac sa inchiriezi
discuri, sa te duci la cinema sau sa-ti platesti "taxa TV" la Netflix.

  Asa ca nu balesc dupa America deloc. O fi misto, daca te duci acolo in
concediu si n-ai treaba cu statul (desi nu prea e posibil, ca TSA-ul sta la
granita sa te caute la propriu si in fund), nu sa locuiesti acolo.