Dupa ce ani de zile m-am  batut inclusiv cu ONG-isti de "vaza" si
evident cu CNADR sau CJ-uri, ca trebuie  perdele forestiere... E bine.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Asociatia ARIN" <asociatia.arin@...>
wrote:

> Dupa ce, de peste 5 ani, copacii de pe marginea soselelor sunt taiati
salbatic si la greu (pe motiv ca "sunt criminali", adica din cauza lor
mor oamenii, NU din cauza ca conduc aiurea!!!), s-a gasit cineva sa-si
dea seama ca se iegzista neshte bani de cheltuit - adica sa-i puna la
loc >:))

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-8809285-ministerul-transportur\
ilor-870-kilometri-drumuri-nationale-vor-avea-perdele-forestiere-protect\
ie-mpotriva-nzapezirii.htm

> Codruta
>

> ___
> www.ursuletiisuparati.ro
> Asociatia ARIN, Braila 810271
> Aleea Cinematografului 2, Bl. H3, Ap. 27
> Tel. 0758.071656

Raspunde prin e-mail lui