From: M Cristian Ioan <cristio...@gmail.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Thu, June 16, 2011 10:57:14 PM
Subject: [protest-ro] un pic cam tarziu

daca stiam asta acusi 21 de ani, nu ieseam ca boul in  strada stingand “Jos cu
dictatoru!” si “libertate!”

l-am dat jos pe Cizmar, care tocmai achitase complet  datiria externa, si ne-am
procopsit cu Ilici-KGB, iar acum avem peste 120 de  miliarde datorii

nu pot decat sa repet, tardiv:

“Ceaushescu, sa ne ierti
Ca-n decembrie am fost beti!”

Cristian.