Vezi ce face soarele din om?
I-a topit si bruma de minte de semidoct pe care o mai avea.
Hai, fii si tu dragut si proiecteaza-i un cotet sa-si adaposteasca cainii de soare.
Dan G
On 7/7/2011 7:37 AM, Arhitectura wrote:

Domnu inginer,
Lasati.
Mai bine mereti de sorbiti niste zreama de varza, ca altfel nu va trece migrana.
Ce s-a sarbatorit azi la organizatia de baza ?
Ca nu a fost arestat Ponta dupa ce a facut sex cu o minora ?
Sat parintesc: Lasati palinca si treceti pe bare, ca ramaneti si fara ficati.
Mintile, oricum nu se mai intorc inapoi.
Cu stima,.
http://arid.wordpress.com

    *From:* dan-calin <mailto:office.sunval...@gmail.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Thursday, July 07, 2011 4:41 PM
    *Subject:* [protest-ro] Re: "verdele"nu este chiar asa de verde

    Iar ati sarit gardul gradinii domnului!
    "Telefonul" este chestia aia (un dick mik) ce o aveti intre urechi.
    Telefon este altceva.
    In general nu consult doctori, nu am competente medicale, le dau
    doar consultanta.
    Ca sa va mulg trebuie o micropenseta pentru insula dvs. mika.
    Nu trebuie sa stati, puteti fugi. Am sa incalec pe melcul meu si
    va prind din goana lui! Nici o problema! In doi mm v-am prins!
    Va vad totusi foarte atîtat! Aveti sa nu aveti tîte? Sili coane
    dikule?
    *Dupa noile scatoalce, cu "telefonul" tuflit, sa revenim la subiect.*
    *Cind dati vila sa imi pun eolienele pe ea?*

    DC? T

    Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
    Cînd se suie scroafa în pom
    Cine tace nu e om.

    > Mare e gradina Domnului !
    > Chestiile astea va creaza senzatii placute ?
    > Eu cred ca este cazul sa consultati macar un doctor, chiar daca
    acum este legal sa imi scuturati telefonul.
    > Mai ramane sa va intrebati, daca sunt dispus sa stau, ca sa ma
    mulgeti dumneavoastra.

    > Cu stima,.
    > Dicu-Sava Cristian
    > www.dsclex.ro
    > http://arid.wordpress.com

    scatoalca, merge. Pentru dvs. incasati orice cu seninatatea
    oferita de ... Alzheimer.
    > Vedeti cum se leaga toate: epitimia cu Alzheimer si cu fisa de 5?
    > Poate ca nu este surexcitare ci doar un canon
    > Poate ca este un epitaf pentru raposatul dick mic pierdut in
    pelagul neted ca luciul de gheata!
    > Arhi, pelag, in sula, nimic, dick, Savu, samd.
    >
    > Dupa atitea scatoalce. sa revenim la subiect.
    > Cind dati vila sa imi pun eolienele pe ea?
    >

    > DC? T
    >
    > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
    > Cînd se suie scroafa în pom
    > Cine tace nu e om.

    la dvs. Asta daca chiar exista! Dar de la dvs. avem doar vorbe si
    oferte goale, zornaitoare.
    exista la fel ca portofoliul dvs. inexistent! Pentru ca sinteti de
    fapt arhi pelag. Asta chiar daca nu aveti nimic insula! Poate ca
    suferiti de epitimie!

    aveti in portofoliu fise de 5 lei din aluminiu?

    comunistoide si tembelisme "verzi", nu ati debitat nimic altceva.

    eu am tot spus si dvs. atacati ca nefezabil.
    intelegere la nivel national si nu doar pentru scapatarea dvs.
    personala.

    birocrati, la primaria din Scapatii prin Glod.
    calculeaza consumul de energie si echivalentul in poluare si apoi
    vezi ce durata de viata are un panou si cata energie produce pe
    durata lui de viata.
    energii verzi, cat de DEPENDENTA de "stat" a cetateanului.
    fotovoltaice pe acoperis .... ce mei fac baietii destepti ?
    trebuie sa exportam tot curentul,
    sa vada in continuare stirile de la "CNN", doar pentru ca au
    panouri fotovoltaice ?
    de la 800, ti se prabuseste la 20 lei consumul de gaze, sa vezi
    cum te roaga "cititorul" sa se spele si el nitel pe maini (cu apa
    calda).

    NATIONALA si INDIVIDUALA !
    Globalizarii, cand ce platesti curent sau gaze in Romania, intra
    in cont la "unul" in America !

    mai putin poluant sau cu mai putin impact asupra mediului.
    nu este verde la construire. De aceea in ultimii 20 de ani nu s-au
    mai construit hidrocentrale mari si foarte mari.
    verde sau ca nu este gratuita la productie!

    "verzi"nu sunt chiar asa de verzi, adica nu sunt nici gratuite,
    nici lipsite de impact asupra mediului!

    mult, exista si studii: clima, flora si fauna la Bicaz sau
    Vidraru, inainte si dupa ce s-au realizat lacurile de accumulare.

    afecteaza mult mai direct si imediat: poluarea aerului, zgomotul,
    disparitia spatiilor verzi, cum vrei sa le pese de efectele
    barajelor asupra raurilor de munte?!

    "bucatitca proprie", am doua exemple aici:

    aruncate de la etajele superioare ale blocurilor: pungi, funii de
    ceapa, capace de toaleta, ghete si alte mizerii. Acum se vad mai
    putin din cauza frunzisului, dar din noiembrie, vizibilitatea
    acestor "decoratiuni"va deveni mai buna!

    vor ca animalul de companie sa faca kk chiar in fata scarii de
    bloc, asa ca il duc 10m mai incolo, la scara vecina, sa isi faca
    nevoiele pe trotuar. Daca ar face pe minusculul spatiu verde, ar
    fi oarecare sanse de reciclare biologica, dar asa, ramane pe
    asfalt pina se calca, sau pina la urmatoarea ploaie puternica ...
    aparuse si o glume pe tema asta, la Summitul NATO!