Mai nea sub-linjinierul DTC, absolvit cu termen redus la FF,

Daca matale inca speli cu mana la rau si te racoresti cu evantaiul,
nu inseamna ca lumea mai sta la cort cu 3 camere pe Valea Sorelui !
Pentru cultura matale generala:
- masina de spalat automata 2 kW
program normal de spalare 5kg rufe, 1,5 ore.
- aparat aer conditionat 12.000 btu circa 1,8 kW
Program de vara de la 10 la 22.
La amaratul ala de apartament de 3 camere, iti trebuie macar doua aparate de
aer,
ca stiu ca pe soacra o lasi la copt, ca poate se mai libereaza o camera,
si muti puradeii de sub patul matale in locul soacrei.
Asa ca matale ai varfuri de consum de minim 4 kW, acum cand stai la cort.
Noroc ca nu-ti calca Piranda toalele ca mai bagai 1 kW la socoteala si nici
puradeii nu au calculatoare sau televizor.

Apoi domnu sub-linjinier Bovis, scopit si cu coarnele cazute:
Legea 139/2010 este lege de MODIFICARE si COMPLETARE a Legii 220/2008 si NU
INLOCUIESTE  pe 220 !
Legea 139 este din 7 iulie 2010.
Legea 220/2010 a fost republicata cu modificarile si completarile ulterioare,
in 13 august 2010.
Si pentru ca esti o vita incaltata si analfabeta, care habar nu are de ce
vorbeste, doar PRODUCATORII (atestati), animal tembel ce esti,  primesc
certificate verzi.
Tu, un mare dobitoc incornorat, nu o sa primesti niciodata calitatea de
PRODUCATOR, pentru ca esti PERSOANA FIZICA !
Producator o sa fi ... cand o face plopul micsunele !
Adica tot atunci cand o sa construiesti prima eoliana de 2kW, made in Valea
Soarelul !

Ai luptat tu pentru modificarea lui 220, cat am luptat eu pe frontul din
Afganistan.

Lasa tuica ca face rau la ficat.
(si la partidul lui Vanghelie, dar asta te priveste direct)

Cu stima,
Un arhitect dobitoc,
pentru ca sta de vorba cu imbecuilii utili !
DSC