Chestia asta cu umiditatea in cladiri este o problema serioasa si se pare ca a animat putin lista si interesul. Ce ai vrea tu sa se "discute"? Ameninta tu cu moderarea si cenzura pana or sa se care toti spre alte liste, si o sa ai liniste deplina!
Dan G

On 7/11/2011 2:09 AM, Codruta N wrote:

Tin sa atrag atentia ca aceasta este o lista de discutii, nu un chat! Daca aveti probleme particulare de rezolvat, rezolvati-le pe adresele personale! Daca mai vad excese din astea, trec la moderare pt. un grup mai maricel de persoane! In alta ordine de idei, mi se pare o totala lipsa de fair-play sa te legi provocator de cineva care stii ca este in dezavantaj "tehnic" (ma refer la Dl. Dicu care este moderat / vs. cei nemoderati). Practic, numai lipsa de timp m-a impiedicat sa-l dezmoderez, insa ma intreb daca nu e mai util sa-i moderez pe ceilalti. Asta nu e "discutie" ci bambilici - parerea mea >:
Codruta

    *From:* dan-calin <mailto:office.sunval...@gmail.com>

    Aveti nervi domnu Diku Paturica?
    Si de ce v-ati lasat barba? Rideti cind vedeti un cretin?

    Cînd se suie scroafa în pom
    Cine tace nu e om.

    --- In protest-ro@yahoogroups.com
    <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>, "Arhitectura" <dsc1@...> wrote:

    > Da, dar astia care se pricep la injuraturi nu sunt moderati. :)))
    > Asa ca linjinierul are avantaj serviciu, la manjirea omenirii cu
    cacat !
    > Ca atat i-a mai ramas.
    >
    > Cu stima,
    > Dicu-Sava Cristian
    > www.dsclex.ro
    > http://arid.wordpress.com

    dreptate - ca la injuraturi se proiece orice marlan, cu ar'metica
    e mai greu... >:)

    > Codruta
    >

    > From: dan-calin
    >

    > Ce de timpenii! Calcule tectonice! Patineaza si musca pe
    creierasul asta mik!
    > Si este si legea 139/2010 dislexikule!
    >

    > DC? T
    >
    > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
    > Cînd se suie scroafa în pom
    > Cine tace nu e om.

    functionand simultan, pe langa frigider, televizor, si niste becuri
    nu consumi din aia 5 kW, macar primesti inapoi gratis.
    electrice din surse regenerabile cu putere instalata sub 1 MW pe
    loc de consum, ............ pot beneficia din partea furnizorilor
    cu care au contract de furnizare a energiei electrice, la cerere,
    de serviciul de regularizare, financiara si/sau cantitativa, între
    energia livrata si energia consumata din retea, conform unei
    metodologii elaborate de ANRE, în termen de 60 de zile de la
    intrarea în vigoare a prezentei legi*).
    consum 400 kW/luna, si ce bag ziua in retea, consum "noaptea".

http://www.money.ro/singurul-producator-roman-de-energie-fotovoltaica-inca-asteapta-sa-rasara-soarele-si-pentru-el_1019791.html

Raspunde prin e-mail lui