Cu intrebarile dvs. ramine  cum am stabilit. Ghinda am zis, ghinda
ramine. Cretin am zis,  imbecil ramine.   Daca mai vreti va mai  intind
pe asfalt, cu placere. Dvs. sinteti balega intinsa nu doar in romanele
lui  Sadoveanu. Ma bucur ca ati auzit de el si inca stiti cum il cheama.
1. Mai repet inca o data  (!!) pentru un alzheimerist ca dvs. Nu am
primit nici o poza cu nici un boiler.  Ca daca va vedeam fata... ma
panicam. Va scobeati in nas? Va curgeau balele?  Eu primesc digest,
raspund pe web, lista nu salveaza  atasamente. Aveti barba? Rideti?
Puneti pozele pe lista la  sectiunea photo sau files. Ce nu ati inteles
din ce am scris aici?  Stiu: prindeti greu si uitati repede!   2. Cititi
articolul 14 din  220/2008 modificata sau art. I(28) din 139/2010. Poate
veti pricepe. Cititi in  mod repetat!!! Incercati si la art. I cu 14
(3), 14 (6), 2 (j1-j3),  5(2e),  3, Daca nu aveti legile, se gasesc pe
lista la adresa
http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/files/Energie%20regenerabila/
.  Vad ca dvs. ati citit art.  14 si acum sustineti exact ceea ce ati
negat! In aceste conditii definirea dvs.  ca idiot sau imbecil este una
eufemistica. Acest comportament al dvs. seamana cu  schizofrenia.
Personalitatea (in sens psihic!) este un  discordanta! Dvs. spuneati ca
persoanele fizice NU primesc certificate verzi si nu  isi pot vinde
energia! Acum ati intors-o! Sinteti cretin? Intreb  si eu doar ca sa imi
confirmati ce stiu deja!   3. Idiotii care se dau  arhitecti si de fapt
sint niste presudoarhitecti cretini, ca dvs., iau valorile  pentru
pereti din tabele calculate de ingineri, fac structuri care sint
calculate de ingineri, pentru un inginer are cel putin un neuron, ca
mine, in  timp ce dvs. aveti doar o ata care va tine urechile lipte de
boiler, boiler care  nu are apa, adica este gol, adica exact ce v-am
spus. Pote a fost complicat  pentru dvs. asta este!   Si ca sa continui:
daca in  interiorul peretului ala luat din tabele, circula aer, adica
peretele "respira",  umezeala va condensa exact acolo in interior, dupa
care apa lichida va circula  si ea pe unde trece aerul pentru ca
molecula de apa este mai mica decit cea de  oxigen sau azot sau CO2,
care in mod surprinzator pentru dvs. compun aerul. Daca  trec vaporii de
apa, trece si apa lichida. Iarna, cind exista in perete exista  punct de
roua si ferestrele stau inchise, umezeala va condensa in peretele ce
respira si se umezeste. Cu cit este mai rece, cu atit punctul de roua va
mai in  interior. La -50-60 de grade veti avea gheata/apa pe pereti
indiferent de cit de  cald va fi in casa/blocurile normale pentru
Romania. Vedeti asadar cit sinteti  de imbecil! Mergeti la oglinda si
faceti-va respiratie gura la  gura!     Aveti dreptate, legile sint
pentru avocati, juristi nu pentru pseudoarhitecti care nu pot aduna
3+3!   Nu fac scoala cu  pseudoarhitecti cretini, cu portofoliu ramas de
la stim noi cine! Dvs. aveti 20  de ani de ciordeala in "arhitectura" si
10 ani de mult nimic in  proiecte.   Stiti cum este cu  "tendintilii"?
Asa si cu te-n dintii dvs.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Domnu Inginer,
>
> 1. Intrucat nu ati raspuns la nici una din intrebari, ci ati continuat
sa va intindeti baligile pe asfalt, va mai trimit 2 poze ajutatoare, cu
primul plan mai mare.
> Poate ca acum, dumneavoastra marele expert in termodinamica, o sa fiti
in stare sa ne spuneti ce temperatura are apa din boiler.
> 2. Astept sa imi aratati certificatele verzi conform cu :
> http://www.dsclex.ro/legislatie/2010/august2010/mo2010_577.htm#rl220
> Art. 14
> (6) Persoanele fizice ce detin unitati de producere a energiei
electrice din surse regenerabile cu putere instalata sub 1 MW pe loc de
consum, precum si autoritatile publice care detin capacitati de
producere a energiei electrice din surse regenerabile realizate, partial
sau total, din fonduri structurale pot beneficia din partea furnizorilor
cu care au contract de furnizare a energiei electrice, la cerere, de
serviciul de regularizare, financiara si/sau cantitativa, între
energia livrata si energia consumata din retea, conform unei metodologii
elaborate de ANRE, în termen de 60 de zile de la intrarea în
vigoare a prezentei legi*).

> Cum 139 este din 09.VII.2010, adaugam 60 de zile si surprizaaaa....
ajungem in 09.10.2010.
> Acum, ca mare expert in domeniu, spune matale care sunt normele ANRE
si ce spun ele. :)))
> Domnu inginer, legile "e" pentru avocati, juristi, nu pentru aia care
nu pot aduna 3 cu 3, decat cu rigla de calcul sau calculatorul !

> Si la sfarsit, o poza pentru deschiderea apetitului la studiu (de
vile).

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro