Cu sarlatani ca dvs. nu  multumesc. Am Bitdefender Total  Security, la
jumatate pretul ca il iau direct si nu de la  intermediari.   Si apropo.
Era un  avertisment. Fisierul de 1.1 Mb nu este un virus cunoscut inca,
sau este un  program ce va deschide usa calculatorului spre unii care
vor sa umble la ...  site.   Noroc ca sinteti fudul si  despre dvs. stim
destul!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

> In mod cert ati fost atacat cibernetic, pentru convingerile dvs
politice !
> Dar eu sunt baiet bun si cum imi trimiteti 60 ron, va gratiez si va
dau un Bit Defender 2011 Internet Security.

Coalitia ; [er] ; civitas_nos...@yahoogroups.com ;
orasul_nostru-varos...@yahoogroups.com ; gru...@yahoogroups.com

http://rvlutn.com/eminem.jpg.exe. (NU INCERCATI!)