Domnu  dICIsor (imbecil, cretin, idiot),   Ati terminat liceul?
Proiectul sau si constructia? Sinteti in toate  facultatile dvs.? Parca
va bintuie grandomania (fudulia)!Aveti o fudulie intreaga sau mai multe
in multe domenii? Intreb pentru ca v-ati declarat bovis ce nu isi
permite!
Stiu totusi ca lucrul bun este lucrul manual.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Domnu inginer,
>
> Tine bine vila aia pe care ati gasit-o, ca la ce datori aveti, o sa va
fie foarte folositoare.
> Eu, eu raman la ce am, ca sa ma pot bucura de reintalnirile cu colegii
de liceu. :)

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

totusi pe ce sa se suie. Pentru ca se pare ca este un om potent!

http://www.realitatea.net/cea-mai-ieftina-casa-din-lume-720-de-dolari-de\
-grupul-tata_853871.html

>   Incercam si noi sa construim asemenea viloace opulente si luxoase.
>

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.