Codruta

  From: M Cristian Ioan

  “Arges” este pentru mine Curtea de Arges, unde am fost stagiar.

  Rm, Valcea este pe Olt, si ei isi zic olteni, desi pentru mine Oltenia este
mai la sud, si centrata pe ... Jiu, mai degraba decat pe Olt!

  nu stiu de Pasul Urdele, mi se pare straniu ca o trecatoare este la o
altitudine asa de mare.

  Drumul de la Hatezg la Bumbesti, pe bicicleta, trebuie sa fie superb!

  tota zona este interesata, iar Defileul, de exemplu, poate fi vazut de pe
bicicleta mult mai bine decat din masina, ce merge prea repede, si este cam
lung pentru a-l parcurge pe jos ...