Codruta

  From: M Cristian Ioan
  Sent: Monday, December 19, 2011 9:36 PM

  Sa traiasca Sun valley, ca da caldura si electricitate la tot poporul!

  mda, “democratia nu este un sitem bun, dr este cel mai mic dintre rele”

  iar la faza cu “daca furi doua gaini faci puscarie, daca furi milioane,
scapi” avem un foaret frumos exemplu in stirile de ieri – la reorganizarea
judeteana, Muzeul de Arta din COnstanta a ... disparut!