E dus rau de tot Vali acesta! Pai "papistasi" le zic ROMINII, nu isi zic
ei! :)))))

Nu mai zic de celelalte... sa dai drept "adevaruri absolute" niste citate
din niste persoane care nu se stie ce acces la informatie aveau sau in ce
stare mintala se aflau... ce sa mai zici?

Daca e sa zicem de "relatia personala a omului cu Dumnezeu", inseamna ca
are Cernea dreptate... oricum, nu stiu de ce se mai agata atat ortodocsii
de Biserica, daca e vorba despre "relatia personala cu Dumnezeu", aia se
poate si la cimp, si in padure si... cam oriunde crezi ca poti sa te
gindesti la EL...

Cu respect,

Peter