Pai pe Zavoranca nu au obligat-o vrajitoarele sa vina la ele iar ele nu au
complotat ca sa omoare pe baba. E adevarat ca au facut farmece dar ele erau
facute degeaba, pentru ca daca vrajitoarele ar putea sa faca farmece
adevarate pina acum ar fi scapat si de Zavoranca si de procurori. N-au
scapat, farmecele sint inofensive, asa ca ele nu au incercat propriu-zis sa
"omoare" pe nimeni.

Iar la Protectia Consumatorului stiu ca nu iti accepta plingerea daca nu
dai copie de pe factura si chitanta (sau bon). Ce o fi scris pe factura?
"Servicii in vederea omoririi mamei"? :D

Detaliat:

- una gaina taiata;

- 7 incantatii;

- una bucata oala cu fierturi complexe;

- 5 capcane soareci;

- una bucata soarece prins si procesat (!) (taiat coada, afumat coada etc.)
:D;

- 3 kg luminari;

- unelte sapat groapa (sapa, hirlet etc.);

- una bucata oala ingropata;

- 5 ore pinda pentru broaste riioase;

- 2 ore procesat 7 broaste riioase;

- spor de risc procesat soareci si broaste riioase :D

- 200 ore / persoana, expertiza specialitate :D

Cu respect,

Peter

Raspunde prin e-mail lui