Codruta

  From: dan G
  Sent: Sunday, January 08, 2012 11:57 AM

  O ce bine ca aveti garaje! Cand am fost in vizita pe acolo era penurie mare
de garaje!
  Da pe-aici sunt multi care saracii nu au garaje si isi tin masinile pe
driveway sau la bordura.
  Copacii insa pot sa cada pe masina cand le trasneste, poti sa fii la
cumparaturi si sa treci pe langa un copac si poate sa cada pe tine!
  Dan G