From: dan G
Sent: 01/10/12 12:58 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

 Acum trebuie sa realizezi si reversul medaliei!
 E de stat, e gratis, tot romanu ' cheama salvarea pentru orice buba-n fund
 Este un abuz nemaipomenit si asta costa.
 Sa inteleg ca Basescu vrea sa privatizeze si arabu' nu?
 Nu trebuie sa intre pe fir companiile de asigurari private?
 Statul ar trebui sa fie doar ca rezerva in cazuri speciale
 Din poze, arabu' pare cam incapatanat!
 Apropos, tu stii ca in 30 de ani aici nu am chemat urgenta niciodata?
 Si am crescut trei baieti pana la maturitate, si au jucat si footbal american
toti trei.
 Da' i-am vazut cand vin aici, cum au "bubitsa" vor la doctor sa "se trateze"
 Dan G