Codruta

  From: dan G
  Sent: Wednesday, January 11, 2012 11:26 PM

  Daca aveti nevoie de alt ambasador, spunet-ii lu' obama sa va trimita alt
poponar, ca am inteles ca ala vechi, Glass, s-a carat.
  Nu te lua dupa prostu' ala lingau de arhitecturica!
  Chinezii  sunt un monstru cu picioare de lut, ca ala din Biblie.
  Uita-te la istoria lor, ca nu au fost niciodata in stare de nimc (oh, am
uitatm au facut prostii un zid mare, mare, mare  si luuung!)
  Uita-te, la cultura lor, nu au CREAT niciodata nimic,
  Stau si fura din vest si traiesc pe spinarea Americii.
  Cretinul ala de lingau, arhitecturica , a terminat de lins la ma-sa Rusia si
acum vrea sa inceapa linsul la matusi-sa China !
  Dan G