Codruta

  From: dan G
  Sent: Friday, January 13, 2012 11:47 AM

  Da, se pare ca l-a facut pe spatele altora, ca la comunisti!
  Da, am citit, a aruncat praf in ochi cu asistenta gratuita. Sarlatani ca la
Caritas, si tot romanu' prost a muscat.
  Nu stiu daca ai observat, am intrebat de la inceput "Cine plateste?" Ai
observat ca nu am primit nici un raspuns ca lumea?
  Un tantalau, tot ii dadea cu "donatiile"! Asa am mirosit imediat ca este o
excrocherie comunista. Ce intreprindere si organizatie este aia care traieste
din munca voluntara si donatii?
  Numai in comunism pui oamenii la munca si te folosesti de ei pe gratis, Sau
asa este acum moda in Romania capitalista, se lucreaza voluntar si pe degeaba?
Mishto romanii!
  Ce bine era in communism cand se lucra "voluntar" sambata si duminica, nu?
  Porcu' aasta de caine a FURAT  munca romanilor si s-a folosit de ea ca sa isi
faca o platforma personala, ca doar a ajuns ministru, nu?
  Si , de fapt A FURAT  si timpul romanilor pe care i-a pacalit si le-a
intarziat dezvoltarea.
  Ma rog, daca sunteti cazuti in fund dupa el, este alegerea voastra, eu
privesc din afara si am alta perspectiva.
  Singurul motiv pentru cre mentionez originea lui este ca a facut totul cu
mentalitatea araba, nu de altceva.
  Da, imi inchipui ca le-a aruncat praf in ochi la prostii de romani care au
crezut ca le ofera ceva serios.
  Ce se intampla acum in continuare, daca deja aveti sistemul terminat si pus
la punct? Acum deja aveti asistenta de urgebta pusa la punct si gratuita, nu?
Treaba se face in continuare cu voluntari si cu pompieri, nu?
  Dan G