Codruta

  From: M Cristian Ioan
  Sent: Monday, January 16, 2012 9:28 PM

  cam multe vrut-uri!

  nu ar fi mai bine sa ne concentram?

  hai sa luam punctul doi: nu ar fi bine ca “asumarea raspunderii” sa insemna
intr-adevar ASUMAREA RSPUNDERII?

  adica, daca o lege este adoptata in acest mod, cineva sa RASPUNDA?

  cineva, la nivel de guvern sau de ministru?

  sa fie demis, si eventual cercetata, pentru a se vedea daca este vroba
“doar”de incompetenta ce ne-a costa foarte mult pe noi, contribuabilii, sau
este ceva cu implicatii de-a dreptul penale?