From: Ionas Adrian
Sent: Tuesday, January 17, 2012 10:33 PM
Subject: [protest-ro] Re: Caravana corupta e pe duca.

PDL vinde tot- gaze ROMGAZ S.A.

http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/jpmorgan-goldman-sachs-si-citibank-se-bat-pentru-listarea-romgaz-9150700

Trei consorþii din care fac parte mari grupuri financiare - JP Morgan, Goldman
Sachs ºi Citibank - ºi bãnci ºi firme de brokeraj locale au depus luni la
sediul OPSPI oferte pentru listarea la bursã a producãtorului de gaze Romgaz
Mediaº, cea mai mare ofertã publicã iniþialã derulatã în România.

Raspunde prin e-mail lui