Eu stiu ca "latra" javrele, NU oamenii - si v-am AVERTIZAT sa nu mai
insultati persoane care nu v-au facut nimic!!!

Daca mamicutza Dvs., in loc sa va invete sa vorbiti, v-a invatat sa
"latrati", e treaba DVS! - in NICI un caz a colegilor de lista!!! Idem, daca
la D-ei ati observat ca oamenii sunt "gunoaie"!!

Incepand din clipa asta, sunteti moderat! Un SINGUR cuvant insultator la
adresa colistenilor (sau a unor oameni care protesteaza pasnic - ceea ce ii
face "colegi" de ai nostri, chiar daca nu sunt pe lista) daca mai vad in
mesajele Dvs., mesajul nu intra! De asemenea, va anunt va imi e lene sa
intru pe contul de "moderator", asa ca fie asteptati cateva zile pana dau
drumul mesajelor, fie va puneti bine cu ceilalti moderatori (dintre care
unul chiar m-a intrebat daca Dan Ghiocel exista in realiatte sau e doar o
"clona" >:)

Il rog, cu ocazia asta, pe Dl. Dicu, sa dea dovada de fair-play si sa NU
profite ca Dl. Ghiocel nu poate raspunde instantaneu - nu de alta, dar n-as
dori sa-l moderez si pe D-lui pt. atacuri al adresa cuiva care nu poate sa
se apere ;)

E liber in schimb la injuraturi la adresa Guvernului, ca au "structuri de
represiune" (adica au cu ce sa "se apere") - si m-as mira ca o lista cu
numele [protest-ro] sa nu aiba si reprezentanti ai lor pe aici >:). Adica,
in opinia mea, daca ii injuram, NU dam dovada de "lipsa de fair play", ba
chiar dimpotriva! Dat fiind ca sunt platiti din banii NOSTRI, sa inghita si
injuraturi, o data ce se prefac ca lucreaza si nu ne ofera chestiile pentru
care i-am platit!!!

Le plac "protocoalili"? - sa-si asume si "reversul"!!!

Codruta