From: Arhitectura
Sent: Monday, February 06, 2012 8:52 PM
Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani”
i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

Ce partuze fac baietii aia acolo .... ramane de demonstrat !!!
Cu poze, filme, declaratii olografe la .... DNA :) etc.
Nu de alta, dar pana si eu am niste "clienti" care si acum la 40 de ani
distanta, sunt ofticati pe mine ca "am "ras" tot, in liceu si facultate. :)))))
Dar ..... nici unul n-a venit cu colega, colegele, ma rog, care sa zica ce bine
am/le-am ..... !
Mai ales ca in particular cunosc destule doamne (de peste 60), care nu au nici
o jena in a recunoste ce "viteze" au fost in tinerete.

Cat despre "vanatoarea" de la Balc, sa-mi spuna "rumanii" aia mai intai, care
este diferenta intre ce se intampla intr-un abator de vite si ce se intampla la
Balc !
Pentru ca altfel, o sa ramana in aceiasi categorie sociala ca "amicii" mei !
Cea a onanistilor, preocupati de ce "fac" altii !

Raspunde prin e-mail lui