  From: Gabriel Petrica
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, February 06, 2012 11:12 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani”
i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

  Ce imi palce cand sunt contrazis fara a se aduce argumenet.
  Deci avem un psihopat in libertate ... ce facem ? Ma impuscati pe mine
fiindca? Momentan din cauza mea nu a murit nimeni, si nici nu am iesit cu pusca
sa impusc in stanga si in drepata .. .deci unde e excesul ? Sa inteleg ca ar fi
o mare pierdere pentru specia umana, un psihopat in minus?
  Sauu ... ma considerati probabil pe mine un psihopat fiidnca indraznesc sa
scot capul din cochilie. Foarte bine .. .aveti libertatea asta, dar e mai
inetresant cand veniti cu argumente.
  Si in general un exces nu se rezolva prin toleranta si bun simt ... ci
printr-un exces din directie opusa. Dupa ce excesul este eliminat, putem reveni
la normal sa ne vedem de treburile noastre.