La fel cu alte locuri. Asa, incet incet companiile se cern.
Acum nu se aplica probabil din cauza la lipsa de obisnuinta si adaptare la noul regim burghezo-mosieresc.
Dan G

On 2/4/2012 12:05 AM, Cristian Ioan wrote:
Eu nu am plecat in State de 50 de ani, traiesc aici, dar tot nu pot sa inteleg unele lucruri! Sogur ca da, in cei 22 de ani de dupa “lovilutie” nu se puteau da atatea tunuri si trage atatea tzepe, mai mari sau mai mici, daca nu ar fi existat mentalitatea corespunzatoare! Hai, ai luta plasa o data, un escorc abil reuseste sa te pacaleasca si a doua oara, dar chiar la nesfarsit?
ceva nu e in regula!
Romanii fie au memoria extrem de scurta, ca gainile (pisica are memorie buna, cainele tine minte jumatate de ora, dar gaina uita de ceva de indata ce obiectul i-a iesit din campul vizual), fie sunt msochisti, le place sa fie pacaliti, fie au ADMIRATIE pentru hotz, mare sau mic, is inchipuie ca maine vor reusi ei sa il insele, si isi recupereaza paguba ... Nu stiu de ce, aici nu prea se aplica chestia asta cu incredere, cu clientul multumit care mai vine si data viitoare, si mai spune si la altii ...
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Saturday, February 04, 2012 9:18 AM
*Subject:* Re: TVA LA ALIMENTE?
Foarte rar ca cineva sa "dea tsapa" Motivul este simplu : ca sa faci bani ai nevoie de clienti care sa cumpere din nou si din nou. Numai mexicanii (aici) si probabil tsiganii (acolo) pun taraba la coltul strazii, vand ce si cat pot, si dupa acea nu ii mai vezi. Telefonul fara fir, merge al dracului de bine, si se afla repede unde este hotul de la care nu mai cumperi a doua oara, si unde este serviciu bun la care te duci cu incredere ca nu te fura sau incearca sa te pacaleasca. De exemlu eu sunt client de peste 20-25 de ani la atelierul de reparatii de masini, la magazinul si atelierul de cauciucuri pentru masina, la cam toate. Cand ai o problema stii unde sa te duci cu incredere. La fel este si in domeniul turismului, speri sa vina clientul si data viitoare.

Raspunde prin e-mail lui