Eu in locul lui Basescu as chema direct minerii... mai da RMGC o
sponsorizare... o excursie pentru pensionari... ce mare lucru inseamna 2 -
3 - 5 trenuri la ei? Doar cateva milioane de euro... le scad din cota de
profit cuvenita statului roman si le trec la cheltuieli pe "relatii
guvernamentale"... oricum, nu costa nici cat campania de publicitate pe
care au dus-o cativa ani (si care o sa fie platita tot din cota aia de
profit) :D

Vasile