http://www.ziarmm.ro/cea-mai-importanta-investitie-din-borsa-blocata-de-uitarea-ministerului-turismului/

Si o varianta oarecum diferita, aici:

http://www.domnuleprimar.ro/Succes-marca-MDRT-Autoritatile-din-BORSA-vor-debaraseze-partie-telegondola-Primaria-avea-nevoie-cel-putin-milioane-euro-dar-permite-nici-macar-intretinerea-partiei-telegondolei-Investitia-fost-blocata-dpe-s-1-a12917.htm

Ca remarca personala: eu nu stiu ce naiba or fi avut in cap aceia care au
proiectat-o acolo, ca sa o faca in asa fel incat sa se termine in mijlocul
orasului (cum se vede in poza din primul articol) - voiau ca schiorii sa iasa
din partie direct pe sosea?

Codruta

___
De ce sa va lasati banii la Stat, cand 2% din impozit i-ati putea redirectiona
in combaterea despaduririlor? Detalii cont, aici: www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui